יום ראשון, 18 בינואר 2015

לופו vs. צלוליט


מהסיבה הפשוטה שהעולם לא מושלם, לחלק גדול מהאוכלוסייה הנשית בישראל ובעולם, סובלת מצלוליט - להבדיל מצלוליטיס, שזוהי דלקת רקמה תת-עורית - ונלחמות נגדה במשך כל חייהן. אז אם חשבת שאת לבד, אז כנראה שטעית.
צלוליט הוא הצטברות של תאי שומן ברקמות שמתחת לעור, שכיחה בעיקר באזור הישבן וירכיים, וחמורה יותר אצל נשים מבוגרות ושלא שומרות על אורח חיים בריא.

אבל זאת הבעיה עצמה, אנחנו באנו לתת פתרון!

רואים את ההבדל?
ובכן, לפתור את בעית הצלוליט זו אכן לא משימה קלה, ולא תמיד מלווה בהצלחה מוחלטת, כאשר קיימים גורמים רבים המשפיעים על המצב: גנטיקה, הרגלי אכילה, רמת כושר גופני וכו'. מה שמשותף לכל הנשים בעולם זה שהכוח כן בידכם! כן ניתן לשפר את המצב, ובחלק מהמקרים, להגיד שלום ולא להתראות. להלן 3 צעדים שיסייעו לך במאבק הקשה נגד הצלוליט:


    1. מוצרי Lupo עם טכנולוגיית Emana - טכנולוגיית אמנה, הנמצאת בין רבים מהמוצרים של לופו, ובעיקר בסדרות המחטבים של לופו, במכנסי ספורט וטייצים, היא ההבטחה הבאה במלחמה נגד הצלוליט. מדובר במוצרים שעשויים מסיב מיוחד של חברת Rhodia - סיב Emana. מעצבת ההלבשה התחתונה של לופו, פטריסיה ביירליין, מסבירה: "מדובר בסיב עם קריסטלים מינרלים ביו-אקטיביים, שבמגע ישיר עם העור, סופגים את החום מהגוף ומחזירים אותו לעור בצורה של קרנות אינפרה-אדום רחוקים, המעודדים את המיקרו-סירקולציית הדם. אחת הסיבות העיקריות לצלוליט היא מיקרו-סירקולציה פגומה". במחקרים שנערכו בחברת רודיה, על מתנדבות שלבשו אמנה למשך 60 יום, 6 שעות ביום, נמצאה הפחתה משמעותית בסימני הצלוליט מדרגה הראשונה ושיפור של 8% באלסטיות העור. 

    2. הרגלי תזונה נכונים - זהו פקטור חיוני ביותר, אך חשוב להבין שמדובר בשינוי הרגלי תזונה לאורך זמן, אך התוצאה משתלמת. מכיוון שצלוליט הוא הצטברות של תאי שומן,אז פחות שומן בגוף - פחות צלוליטיס. אכילה בשעות קבועות, להימנע מריכיבים מעובדים, להפחית בכמויות, להרבות במים ועוד. לעיון ב-13 הטיפים המנצחים לתזונה נכונה שפורסמו כאן בבלוג בשבוע שעבר לחצו כאן

      3. לקום מהכיסא ולצאת להתאמן - כן, זה הטיפ הכואב מכל לעצלנים שבינינו, אבל ליופי יש מחיר. מבוסס על אותו עיקרון של נושא התזונה הנכונה, גם פה חשוב להקפיד לאורך זמן, והיתרון הגדול הוא שלאורך זמן פעילות גופנית נהיית מהנה, ויש אומרים שאפילו ממכרת. להתחיל בהליכה יומית זה כבר טוב, ואף פעם לא לתת לזה להיות קל מדי. אם קל, אז מעלים הילוך, מוסיפים עוד תרגיל, עוברים להתאמן בחדר כושר או בספורט כלשהו, העיקר לא לתת לגוף להתרגל. וחשוב כמובן, לעשות זאת עם בגדי הספורט המדהימים של Lupo Sport Men ו-Lupo Sport Women.





    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה