יום ראשון, 8 בפברואר 2015

טייצים - איך לבחור ועם מה להתאים את הפריט הרב-תכליתי ביותר שלך

מכנסי הטייץ התחילו את דרכם בחדרי הכושר, כפריט גמיש ונוח לפעילות גופנית, ומהר מאוד החוכמה הנשית הגיעה למסקנה שאין שום סיבה שלא לקחת את הנוחות הזאת לכל מקום: לעבודה, לטיולים ואפילו הביתה.
מעבר לזה שמדובר בפריט נוח וגמיש, הוא גם פותח שלל אפשרויות להופעה מושלמת וניתן למצוא אותו  באתר לופו במגוון הדפסים מדליקים וגזרות שהולמות את צורות הגוף שלך.

יש להיזהר, כי גם עם "ג'וקר" אופנתי שכזה אפשר להפסיד את המשחק. מכנסי הטייץ הם סוג של פריט ביניים בין מכנסיים וגרביון, ולכן יש לשים לב: בהתאם למבנה הגוף שלך, למזג האוויר וגם למקום/אירוע אליו תלכי, יש לבחור את הצבע, מידה, הדפס והגזרה המתאימים.
אנו ממליצים בחום להיעזר בחוש אופנה חד  ומבט ביקורתי- אם לא שלך, אז אפשר להיעזר בחברה -  וכמובן שתהיי קשובה לטיפים השווים שלנו ל-look המושלם:

  • מכנסיי טייץ בחורף - זה קל!
 
הבחירה הטבעית לימים הקרים. מכיוון שלחלק יש בד עבה יותר, הם מחממים. שילוב מושלם הוא:

+
מגפיים גבוהות שחורות
+
סוודר עדין של לופו, בעל מראה נקי בעל מראה נקי במיוחד.

הצבעים הכהים יכניסו אותך לאווירת חורף מושלמת, וכדי שזה לא יראה כבד מדי, מומלץ להשקיע בחלק העליון וללבוש חולצה בהירה וצעיף עם הדפס מדליק וצעיר.



  • מכנסי טייץ בקיץ - איך בדיוק?
השימוש במכנסי טייץ בימים החמים של השנה יכול להישמע לא נוח במיוחד, אבל בחירה נכונה יכולה להיות המפתח להופעה המושלמת בעונה זו. 

ההמלצה שלנו:
סנדלים עדינים או נעליים קלות.

קיימת נטייה להתרשל בהופעה בקיץ, בגלל החום, אבל אם הטיפים שלנו תוכלי להיראות אלגנטית ועדיין רעננה.



  • מכנסי טייץ בעבודה - האם מותר?
למקום העבודה, נעדיף טייצים בעלי מראה נקי יותר, שישדרו רצינות. 

השילוב המתבקש הוא:

+
חולצה מכופתרת גדולה, חשוב שתכסה את הישבן (וכך לא תוציאי מריכוז את הסובבים אותך)
+
נעלי עקב שחורות, קלאסיות ועדינות.

יש לזכור, אמנם במקום העבודה חשוב להרגיש בנוח, אבל יש לשמור על צניעות יתרה. לכן גם בלבוש, וגם באביזרים, יש להשתמש בפריטים בעלי מראה נקי ומקצועי.

  • טייץ בחדר כושר - כמובן!
נחזיר עכשיו את הפריט המיוחד הזה למקורותיו - להליכון, למשקולות ולשיעורי פילאטיס.
ללופו ספורט יש מגוון רחב מאוד של טייצים לספורט, טופים, חולצות וגופיות שבעזרת ניתן ליצור אינספור הרכבים שונים, בטעם טוב, נוחות וטכנולוגיה מתקדמת של מנדפי זיעה, מניעת התעייפות השרירים ועוד.

ההמלצה שלנו היא לסט המושלם Contour

+
+
נעלי ספורט ורודות שיתאימו לסט

אם את חולת פילאטיס, יש לנו גם גרביים לפילאטיס - נגד החלקה לפעילות זו, שישתלבו נפלא עם הסט Contour.


טיפים חשובים:
  1. הסיבים הטובים ביותר הם הניילון מיקרופייבר והכותנה - רוב הטייצים של לופו מורכבים מסיבים אלו. חשוב לקנות מסיבים איכותיים, אם את לא רוצה שתבלוט לך הצלוליט דרך המכנסיים.
  2. בעיית השקיפות נוצרת מבחירת מידה לא נכונה. באזורי הגוף בהם את יותר מלאה, הטייץ יימתח יותר ולכן יהיה יותר שקוף. יש לקנות את הטייץ במידה המתאימה לך, גם אם מידה אחת פחות תעלה עלייך.
  3. בנוגע לנעליים, אלא אם כן את בדרך לעשות ספורט, יש להימנע מנעלי ספורט. ליום-יום מומלץ לנעול נעליים שטוחות, סנדלים, או מגפיים לימים הקרים יותר. למראה אלגנטי ורשמי יותר, נרצה להשתמש בנעלי עקב.
  4. לעולם לא נשתמש במכנסי טייץ יחד עם עוד פריט צמוד מדי. מומלץ לבחור בחולצה מאווררת ורפויה יותר, שתכסה באופן מלא או חלקי את אזור הישבן.
  5. מכנסי טייץ הם פריט מושלם לנשים בהריון, מכיוון שהם מתלבשים מאוד טוב על הבטן, וניתנות לשימוש גם לאחר הלידה.
  6. טייצים מומלצים במיוחד בהליכות ונסעיות ארוכות. כי הם נוחים במיוחד ולא יגרמו לאי-נוחות לטווח הקצר והארוך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה